Nya Skolan skapar förutsättningar för lärande Nya Skolan

Anmäl dig till Nya Skolan. I den bästa av skolor skapas förutsättningar för lärande. En miljö som är stimulerande för både barnelever och personal. Det ska kännas bra i magen. Kontakt Administration EHT. Nya Skolan skapar förutsättningar för lärande. Det ska kännas bra i magen att gå till skolan. Ett accepterande klimat där det råder ömsesidig respekt mellan barn, elever och personal. Nya Skolan strävar efter att vara den bästa av skolor. Anmäl dig till Nya Skolan. Kontakt Administration EHT.

OVERVIEW

The domain nyaskolan.se presently has an average traffic ranking of zero (the lower the more traffic). We have downloaded zero pages within the web site nyaskolan.se and found twenty-five websites linking to nyaskolan.se.

NYASKOLAN.SE TRAFFIC

The domain nyaskolan.se is seeing varying levels of traffic for the whole of the year.
Traffic for nyaskolan.se

Traffic ranking (by month) for nyaskolan.se

Traffic ranking by day of the week for nyaskolan.se

LINKS TO NYASKOLAN.SE

Lilla Edets kommun - Lilla Edets kommun

Då skiljer sig kommunens öppettider och rutiner från det vanliga. Avfallsturerna ändras från 9 april. Från måndag 9 april ändrar vi avfallsturerna. Äggjakt i Lilla Edet, i Lödöse och Ström på skärtorsdag. Skärtorsdag 29 mars är det dags att ge sig ut och leta gömda ägg i cen. Nu blir det påskfint! Nu påskpyntas det runt om i kommunen med påskris prytt med färgglad ty.

Rektor Forssén

Vad kul att just Du hittade hit! Tveka inte på att kommentera, reagera, tyck till och interagera! Jag ser fram emot att höra av dig! Söndag 29 november 2015. Long time, no see. Oj vad det var längesedan jag skrev något på den här sidan. Hade ambitionen att pausen inte skulle bli riktigt så här lång i och med min föräldraledighet, men men. Bättre sent än aldrig tänker jag och nu är det dags igen. Men jag är inte längre rektor på Nya Skolan Lilla Edet, utan på Kronan i Trollhättan. Kronan har en värme, gem.

WHAT DOES NYASKOLAN.SE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of nyaskolan.se Mobile Screenshot of nyaskolan.se Tablet Screenshot of nyaskolan.se

NYASKOLAN.SE SERVER

We revealed that a single page on nyaskolan.se took five thousand one hundred and seventy-two milliseconds to come up. Our web crawlers could not find a SSL certificate, so in conclusion we consider this site not secure.
91.201.60.3

We observed that nyaskolan.se is using the Apache server.

Nya Skolan skapar förutsättningar för lärande Nya Skolan

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain has the following on the web page, "I den bästa av skolor skapas förutsättningar för lärande." I observed that the web site also said " En miljö som är stimulerande för både barnelever och personal." They also stated " Det ska kännas bra i magen. Nya Skolan skapar förutsättningar för lärande. Det ska kännas bra i magen att gå till skolan. Ett accepterande klimat där det råder ömsesidig respekt mellan barn, elever och personal. Nya Skolan strävar efter att vara den bästa av skolor. Anmäl dig till Nya Skolan."

SEE OTHER BUSINESSES

Nya Skor i Vänersborg - Nya Skor i Vänersborg

Nya Skor i Vänersborg är en familjeägd skoaffär med ett noga utvalt sortiment av dam-, herr- såväl som barnskor. Vi är en helt fristående butik och kollektionerna väljs ut efter våra kunders behov och önskemål. Med över 70 år i branschen har vi stor kunskap om att hitta de rätta skorna för rätt tillfälle. Butiken är full med de senaste kollektionerna från kända varumärken. Välkommen till en personlig skobutik för hela familjen! Mer än 80 Rieker modeller i sortimentet.

Kalendarium

Natur- och Kulturdag 10 maj 2018. 0800 Mässa på Kristi himmelsfärds dag. 1000 Invigning av vandringsleden Rängen runt.

Adirondack Shelby-Mustang Regional Club - Home

CLICK HERE TO JOIN US ON FACEBOOK NOW. Or by typing in Adirondack Shelby-Mustang Regional Club in the Facebook search bar . Check it out - We have some nice things out on Facebook thanks to Al and Nicole.